23. juni 2026
Sekretariatet i Aktive Ejere holder sommerferielukket i juli måned og er tilbage med fornyet energi efter sommerferien.
Vi vil gerne benytte lejligheden til at takke vores medlemmer, samarbejdspartnere og gode venner af huset for samarbejdet i årets første halvdel.
Vi ønsker jer alle en rigtig god sommer og ser frem til at fortsætte samarbejdet efter ferien.