Aktive Ejeres udvalg
Aktive Ejeres Bestyrelse har nedsat en række udvalg for at understøtte foreningens aktiviteter. Disse udvalg arbejder sammen med Sekretariatet om at analysere, tilrettelægge og gennemføre aktiviteter til gavn for hele økosystemet. Udvalgsarbejdet i Aktive Ejere er en af foreningens vigtigste aktiviteter. Her formes initiativer, og medlemmerne lægger en dedikeret arbejdsindsats i udvalgene.
Belønningen er medindflydelse, nye fagligt relevante kontakter og hyggeligt samvær. Nedenfor kan du se listen over de forskellige udvalg. Følg linkene, hvis du ønsker nærmere information om, hvem der er med i de forskellige udvalg, og hvad de enkelte udvalg beskæftiger sig med.
Netværk
Udover en række udvalg har Aktive Ejere også følgende netværk, som du kan blive medlem af, hvis du arbejder i en medlemsvirksomhed.
Kommunikations og Public Affairs-netværk
Formål: At samle medarbejdere, der arbejder med kommunikation og Public Affairs i branchen.
Målgruppe: Personer, der sidder med ansvaret for kommunikation, branding, marketing, sociale medier, presse og PA.
Mødefrekvens: Vi mødes omkring tre-fire gange årligt, hvor vi får besøg af eksterne indlægsholdere indenfor relevante temaer.
Vil du være med?
Så kontakt medlemschef Maria Larsen på ml@aktiveejere.dk